Müügitingimused

1 - Lepingu sõlmimine

Toodete tellimine tähendab nende üldiste müügitingimuste tingimusteta aktsepteerimist.

2 - Hinnad

Kaupade eest esitatakse arve tellimuse esitamise päeval kehtiva tariifi alusel.

3 - Kohaletoimetamine

Tarne toimub üleandmisega saatjale või vedajale müüja ruumides või muudes selleks ettenähtud ruumides. Ostja peab kauba oma hoole alla võtmisel seda kontrollima. Kahjustuste või puuduste, ilmsete puuduste või tarnitud toote mittevastavuse korral peab ostja esitama müüjale 48 tunni jooksul alates tarnekuupäevast kirjalikult selged ja täpsed vastuväited. Ostja peab esitama kõik põhjendused täheldatud kõrvalekallete tegelikkuse kohta.

4 - Tarneajad

Välja arvatud vääramatu jõu korral (sõda, mäss, tulekahju, täielik või osaline streik jne), on ostjal võimalus oma tellimus tühistada, ilma et ta saaks nõuda mingit hüvitist, välja arvatud juhul, kui tarne hilinemine ületab kaks nädalat pärast soovituslikku tarnekuupäeva.

5 - Tagastused

Kõikide toodete tagastamised peavad olema müüja ja ostja vahelise ametliku kokkuleppe objektiks.

6 - Garantii

Müüja on tellimuse täitmisel ja toodete kvaliteedi osas äärmiselt hoolikas. Müüja poolt tuvastatud puuduse korral piirdub müüja kohustus puuduliku koguse asendamise või tagasimaksmisega, ilma täiendava hüvitiseta. Garantii ei hõlma defekte ja kahjustusi, mis tulenevad ladustamisest, käitlemisest, transpordist või kasutamisest ebatavalistes tingimustes või tingimustes, mis ei vasta toote laadile, juhistele või kasutuskõlblikkusele.

7 - Taganemisõigus

Vastavalt Prantsuse tarbijakoodeksi artiklitele L.221-18 ja sellele järgnevatele artiklitele on kliendil 14 kalendripäeva alates toote kättesaamisest (või teenuse osutamise lepingu sõlmimisest) aega oma taganemisõiguse kasutamiseks, ilma et ta peaks oma otsust põhjendama või kandma muid kui seadusega ettenähtud kulusid.

Selle õiguse kasutamiseks peab klient teavitama müüjat oma taganemisotsusest üheselt mõistetava avaldusega (nt posti või e-posti teel). Klient võib, kuid ei ole kohustatud kasutama käesolevate üldtingimuste lisas esitatud taganemisvormi.

Toode tuleb tagastada Müüjale 14 päeva jooksul alates taganemisotsuse teatavakstegemisest. Tooted peavad olema tagastatud originaalkorras ja täielikult.
Toodete tagastamise kulud kannab klient, kui ei ole sätestatud teisiti.

Taganemisõigust ei saa kasutada Prantsusmaa tarbijakoodeksi artiklis L.221-28 sätestatud juhtudel (näiteks: isikupärastatud kaubad, pitseerimata kaubad, mida ei saa hügieenilistel põhjustel tagastada, digitaalne sisu, mis on tarnitud ilma füüsilise kandjalt, mida saab kohe täita jne).

8 - Tagasimaksetingimused

Kui taganemisõigust kasutatakse, hüvitab Müüja kõik saadud maksed, sealhulgas tavapärased tarnekulud, kliendile 14 päeva jooksul alates kuupäevast, mil Müüjat teavitatakse kliendi taganemisotsusest.

Hüvitise maksmist võib edasi lükata kuni Toote kättesaamiseni või kuni Klient esitab tõendi Toote saatmise kohta, olenevalt sellest, kumb saabub esimesena.

Tagasimakseid tehakse sama maksevahendi abil, mida klient kasutas tellimuse esitamisel, välja arvatud juhul, kui klient nõustub selgesõnaliselt mõne muu tagasimakseviisi kasutamisega ja tingimusel, et sellega ei kaasne mingeid kulusid.

Kui toote väärtuse vähenemine tuleneb muust kui toote olemuse, omaduste ja nõuetekohase toimimise kindlakstegemiseks vajalikust käitlemisest, jätab müüja endale õiguse kohaldada tagastatavast summast allahindlust.